Tuesday, October 7, 2008

bukak pose....

Aritu..26 sept 2008,kwn2 aku dtg lepak umah..memasing dari uitm.sorg uitm arau,sorg dr uitm shah alam..datang nk lepak bkk pose sebelum memasing blk kg raya..aku stat cuti 27..sabtu br blk sbb xnk lalu jem kat jambatan pulau pinang...
as,pidot(fifi),aie n aku..pi mkn kat 'jemputree'

mlm tu mmg best..makanan tu mmg sah la sedap..paling best layan perangai bebudak ni la..giler2...x kering gusi diwat nye..

mlm tu mkn byk giler ar...senak perut.. ini ANTARA makanan mlm tu..bukak pose ala western..hehehehe



pas abis mkn tu..apa lagi menyandar je la..kenyang....hehehe



dah abis mkn dah..balik..apapun memang best la mkn ngan diorg ni...
taun depan diorg dah keje..turn diorg lak blanja aku..INGAT TU ASH N PIDOT...BLANJA AKU LAK TAU....HEHEHEHEHE



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin