Tuesday, October 21, 2008

faham...x faham...faham...x faham...faham.....

Memang aku x faham n x pernah faham ngan perangai perempuan ni..pening pon ada..

hmmm xgf aku kata aku nk kena faham dia n aku x faham dia sbb tu gaduh...bagi aku lak..dia yang x cuba faham aku sbb tu aku ambk pendekatan malas nk faham dia...

kekadang aku tau apa dia nk...tp aku wat bodo sbb aku kekadang x suka layan menda2 jiwng or leleh ni..aku bkn la mat rock..tp aku rasa lemas la nk jiwang2 ni..eiii geli lar..(mayb sbb x kawen lg..dh tawen nnt lain arr)...

kadang tu aku sndr x faham nape leh jd gaduh...dia kat aku x sayang dia..aku tau..aku sayang dia abb tu la x mudah bg aku nk lupakan dia..kalu x dah lama aku tgglkan dia camtu jer..nk kata aku bimbang aku x laku pasni..aku ase aku xde masalah ttg tu(bkn ego)..tp aku mmg syg dia..
mau x syg aku ngan dia sejak aku form 3 lg..lama dh tu..sayang tu of kos la..

tp dia selalu kata aku x sayang..
dia x penah nk kata aku syg..aku kata apa pon sume aku jgk yg salah..hmmm pening la aku ngan ex aku ni...x tau la nk wat camner...

mayb ego..tp aku ase aku x ego..aku ngaku salah kalu aku yg salah tp kalu aku x salah jgn harap la aku nk ngaku salah....hahahahahahhahahah

mmg aku x faham...cinta aku ni complicated giler...

nk kata x syg...x
nk kata x cinta...x
tp ntah la..x tau nk describe camner dah..

mayb aku x reti tunjuk kot..x pon aku x reti bercinta..harharharharharhar.....

satu lagi aku jenis simple(genetik keturunan aku kot)
aku mmg jenis ambk mudah sume masalah..bkn apa aku mls la nk pikir teruk2 tentang menda yg aku leh simplekan..menda yg aku leh bg setel...tp sesetgh org anggap bila cara aku ni camni..aku x serius..aku nk permainkan hati diorg jer..padahal mmg aku dah dijadikan camni..mmg aku xleh ubah dah..mak aku kata aku mewarisi menda tu dr bapak aku..sume nye x kisah(virus aiman x kisah)hehehhehe....

aku jenis kalu org tu nak kat aku..aku on jer..kalu tetiba xnk..aku tetiba gak la xnk..xde pujuk2 dah...sbb bg aku kalu dh dia xnk...xnk la tu(xkn kalu syg kita mntk putus lak kan..pelik jgk tu)....
nk pujuk wat apa dh xnk kan...


sbb aku pon jenis apa aku kata..itu aku wat..so aku assume sume org cam aku la..hehehehe..

so kalu dia kata nk putus sbb nk test aku..org tu mmg silap ar...sbb kalu nk aku merayu2 or nk melutut mntk kapel blk..tu bkn aku la tu...x pon mmpi dulu la br jmpa aku camtu...

ingin aku tegaskan lg..aku bkn ego..
tp aku nye pemikiran n pendirian mmg camtu..aku mmg jenis camtu..aku xkn dah bleh ubah tuk sesapa pon..hehehhehehe.....

mayb hati aku dah keras kot...byk sgt kegagalan yg aku jmpa watkan aku jd camni...
dalam perhubungan byk sgt kegagalan or kejatuhan buatkan kita jd keras hati...hmm mayb kot.....

aku x kisah org nk kata apa...aku bahagia ngan cara aku n seronok ngan cara aku ni..ati lebih relaks...

bkn aku x fikirkan hati org2 sekeliling aku(gf)..tp aku ase perangai aku camni xde salahnye..aku bahagia..x wat apa2 kesalahan pon ngan cara camni..so biarlah org lain nk kata apa pon..
nape asyik aku jer nk pikir org??????????
org x pernah pikir hati aku..................janji aku bahagia sudah la....

susah sgt ke ek nk jmpa org yg benar2 leh faham kita.....sume nye xleh nk faham....

nasib baik la ada jgk kawan yg leh faham cara aku...

tp kwn2 aku yg faham aku pon alami masalah cinta yang sama ngan aku..hahahahahahaha...
apakah kami yg salah???????????????? TIDAK.....................kami x salah..kami betul...depa yg x faham kami...........hehehehehehehehehe

wat masa ni biarlah dulu...malas nk fikir2 lagi......

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin