Monday, October 20, 2008

hmmmm..malasnyer....

Kat opis..kena keje...
kat luar hujan lebat...ngantuk pon ada..
jam dah pukul 4...lagi sejam nak balik....

x tau la nak coret apa kant blog ni..
asie nak memblog arini...tp malas lak....
hehehehehe....

jumaat ni nak pi kl...bestnyer..lama nye x blk kl...heheheh
ada kenduri umah akak..so pegi la jalan2 sana sama...
hehehehehe...

x plan la plak nk pi mana lagi...clubbing???hmm great idea..hehehehe..best gak tu..
hhahahahahhahahahahahahhaha...

Minyak dah turun ckit..ok la..leh la senang hati sikit pi jalan2 sana nnt...xde la asyik nk catu jer....har har har....

kiranya mmg betul la kata anwar..minyak leh diturunkan..cuma orang x dengar dia cakap sampai habis...hehehehe...dia kata minyak leh diturunkan jika saya jd PM..so..dalam ertikata lain masud dia..dia lambat lagi leh jd PM so sempat la minyak dunia turun..so anwar x cakap bohong la...pasal 16 sep...taun bila la agaknya..sempat ke x agaknya ek....hihihihihihi.


Aku bkn la pandai sgt pasal politik ni..tu yang malas nk cakap sgt tu pasal menda2 ni....memerhati lagi bagus...

Tapi bab pilihanraya aku terer la sbb aritu aku jadi Ketua Tempat Mengundi waktu pilihanraya ke 12 aritu yang menyaksikan TSUNAMI politik malaysia tu...
aku jadi saksi kepada ketelusan sistem demokrasi malaysia....aku jadi saksi....aku leh buktikan..mmg paklah dan SPA betul2 laksanakan dan kotakan apa yang dikata....TELUS...mmg betul2 telus....hihihihi

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin