Monday, February 23, 2009

AkU JaTuH CiNtA....

semalam petang pas bangun dari tidor tengahari...aku pi la ronda2 kat plaza gurney..sebab bosan dok kat umah..aku ajak la aie pi..ujan renyai2..aku redah jer........hehehehe..

Aku pon pusing la satu persatu floor..hmm xde apa sangat pon yang leh tarik perhatian aku..cuma aku nak tgk new wing gurney plaza jer..luas la jgk..tp x diguna sepenuhnya pon..

Pastu aku lalu kat satu kedai jam..kedai tu nama apa ntah..x sure lak..
tingkat 3 ase nyeee

Mata aku terpegun kat seutas jam nie..chantek sangat..blink2 lagi...diamond are forever gitu bak kata aie..
Xde la blink2 sgt..cume diamond ckit kat keliling dia..
aku jatuh cinta terus..chantek siot..(pic x smpat nak snap) sbb terpegun sgt...

Tapi harga dia..wat poket ku pon terpegun jugak la..biasa la..
guess kan...
aku tengok je la...nak beli x
mampu lagi wat masa ni..(tunggu kot2 najib nak bagi 2 bulan bonus)

Aritu masa valentine dah dapat dah jam bonia dr somebody..tp aku x ase nk pakai..x tau naper
mahal sangat kot..takot nak pakai..
(sorry sgt..bkn x hargai..tp x tau la nape xleh nk lekat pakai jam tu)

Aku dah jatuh cinta dengan jam tue.....................


2 comments:

  1. aper lagi...berusahalah mengikat perot demi mendapatkan sesuatu yg telah meruntun perasaan cinta...
    hehehhehe...mintak laa kat somebody jugak...

    ReplyDelete
  2. malas la nak mintak2 nie...x best..
    nnt kata kita pisau cukur lak..hehehehe...

    nk start ikat perut la ni...

    ReplyDelete

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin