Wednesday, February 25, 2009

Finally....I have....GUESS

2 3 hari lepas aku ada cite pasal jatuh cinta kan..kat sapa?bkn kat sapa..Tapi kat apa..jatuh hati kat jam GUESS..
Semalam pas keje aku pon terus la pi Gurney plaza lagi skali..Ingat nak survey jer dulu...

Aku lagi sekali la jatuh cinta..Kat yang lain lak..
heheheheheh.....

Pastu dari satu butik ke butik jam lain aku geledah survey harga..
Harga sama jer..cume beza waranti ngan diskaun..

Akhirnya aku dapat offer 20% diskaun..
apa lagiiii..terus aku sambar laaa

Terus x jadi survey..beli terus..cam orang mengantuk disorong bantal laaa kan
...hehehehe...


Ni poster n gambar jam tue...model terbaru GUESS...
orang malaysia.hehehehehehe


Antara pose dr model GUESS yang terbaru..

ALHAMDULILLAH...Akhirnya aku dapat jugak memiliki cinta aku...

4 comments:

  1. wahhh...seronoknyer
    congratulations!!!
    mesti tak tido malam asik duk belek jam baru...hmm silap2 tido pun pakai jam eh zua?

    ReplyDelete
  2. saat ni rasa seronok nya jadi org bekerja..=)

    ReplyDelete
  3. teruskan usaha, tingkatkan prestasi

    ReplyDelete
  4. sape model guess tu?? wooaahhh!!dah pkai jam tgn.. bagot2

    ReplyDelete

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin