Monday, February 23, 2009

Geng : Pengembaraan bermula
Betul...Betul..Betul....


Dah lama pi tgk..baru nk mskkan kat blog..bz la katakan(bz ker???)
18 feb 2009 aku pi la tgk bersama aie,ash,fifi n shah(kawan aku dr kay elle)

animasi melayu pertama aku tgk panggu,bkn apa,sbb yg ni aku tgk trailer dier cam besh..lgpon mmg aku follow siri2 sblm nie.hehehehe..

x mengecewakan..not bad..kalu kita ukur pada kos n hasil tangan malaysian..sesuatu yang bleh dibanggakan la...

Dari awal sampai abis aku gelak jer tgk citer nie..hehehehe
ada la jgk babak yang x lojik masa kat dalam hutan tu..tambah2 hutan malaysia,ada binatang cam kat amazon lak,,,hihihi

dah nama pon animasi kan..sah2 la x lojik..buletin utama nye berita pon ada kala kita ase x lojik kadang2...hahahahahhahaha

nk citer pasal isi n jalan citer ase nye sume org dah tgk dah citer ni yang kat carta teratas pecah panggung wat masa nie..

setinggi tahniah la pada sume yang terlibat..great job guys...


2 comments:

  1. betol betol betol...
    memangggg best...
    rasa cam nak pi tengok lagi jew..

    ReplyDelete
  2. pegi jer...
    kalu ada anak..bwk anak..
    xde anak bwk anak buah..hehehehe

    sapa lagi nak support kalu bkn kita...

    ReplyDelete

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin