Tuesday, March 17, 2009

Kesian kat kak fiza........

Tadi pagi pegi melawat kak fiza ..dia kat wad di hospital metro sg petani sbb komplikasi buah pinggang..masa pi sana..dia tengah wat dialisis..

sama2 doa supaya dia cepat sembuh,,aminnnnnnnnnnn....

ni la mesin dialisis tue..gerun aku tengok





Sempena ngan trip ke bangkok yg lagi 2 bulan tue..aku berkenan la nk dapatkan kamera baru..
Aku berkenan ngan model2 sony..chantek sangat..

Lastly..dapat la jugak..sony T500..edisi ni dah di hentikan pengeluaran..so nak dapatkan yang warna lain susah..last2..pikir nye pikir..aku ambik la warna hitam..sedondon ngan PSP aku..heheheh..






2 comments:

  1. aaargh!!! knape? knape ko yg bli camera sony tu? aargh! my fav!

    ReplyDelete
  2. hehehe..ada lagi stock..better cpt..pengeluaran dah dihentikan.huhuhu

    ReplyDelete

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin