Friday, March 27, 2009

Komtar terbakar..larikkkkkkkkkkkkkkkkk....
Pagi tadi dalam keheningan pagi..dalam aku dok sibuk menghupdate blog aku nie...loceng berbunyi tanpa henti...kringgggggggggggggggggggg...
rupa2 nya arini ada latihan kebakaran..
ponat lor camnie.....kacau daun tul depa nie...
hehehehehe..

aku lak ditugaskan sebagai pembantu ketua tingkat
n sebagai pemegang sepanduk jabatan..kena la mulakan tugas....

tinggi x opis aku..tingkat 51 tue..kena turun pakai tangga tue....
lenguh kaki dibuek nyo..huhuhu

ni la banguna pejabat aku..KOMTAR..

ni la sebahagian abang2 bomba yang mengharu birukan pagi kitorg....

ni jentera bomba standby

ni antara gambar kelam kabut tue..
sapa pki baju biru tu ek..hehehehehe

3 comments:

  1. Hai Zua!!
    Ehh wak keje sna ker?
    x penah nmpak pon?
    sy keje d tngkat 34!!
    Jabtan perangkaan...
    :D

    Slam perkenaln

    ReplyDelete

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin