Wednesday, May 27, 2009

excited..takut..seram..sonok...

diam x diam..esk dah nak fly ke bangkok..masa memula plan dulu,bulan febuari..
jap je masa bergerak kan...hmmmm jap sgt..

perasaaan aku tyme ni mcm2..xcited tu jgn ckp la..sbb first tyme fly keluar ke tempat org kan..
takut tu ada la ckit..sbb kat sana x mcm kita..bahasa pon sah2 la lain.hahaha..

tapi moga2 sume selamat..(maka doakan acik k)hehehehe..
mntk2 nnt xde pape la...

Plan kat sana pon x abis wat lg..hmmm
ase2 nye x payah plan kot..sampai je sana tau la kaki ni melangkah nyer.heheheheh

Sunday, May 24, 2009

boREd SUndAY....

arini ari cuti..xde apa2 program pon lagi takat ni..mandi lom lagi ni..matahri dh meninggi..hehehehe..

ase2 nye ptg ni nak pi tgk wayang..tp x taw nk tgk citer apa lagi..semalam ada la ajaks ajak tgk..

hmmm aie nk msk apa lunch pon x tau la..lapar x lagi ni..

hmmmmmmmmm wat a such bored sunday..tv xde apa yg best sgt pown..hehehe..

hmmmmmmmmm

Wednesday, May 20, 2009

Kreativiti rakyat malaysia........

Terus terang aku kata yang pict ni mmg chantek..bkn aku wat..tp aku ambk dr emel yang disebarkan..so cute..so sweet..

anak sapa la yang kreatif ni..Tahniah la k..penangs proud wit u..

silalah jamu mata.hahahaha






















MALAZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Lama dah ase nye aku x wat entry..
dalam pale otak ni byk sgt nk wat..tp masa x smpat..
walaupon skrg ni kat umah dh ada tenet..ttp x smpt..nape ek???huhuuhu..ntah laaaa

Mggu ni mggu yang sedikit malas..x tau la..ase malas je kat opis..
last week,sepanjang mggu kursus induksi..tu la kot yg jd mls ckit tue...
enjin x panas lg..hihihi..

best la induksi tu..sonok sbb jmpa kwn2 baru..awek??hmm sume bini orang...balak??sume laki org..
yang bujang leh kira ngan jari je(GUNA JARI PON BOLEH)hahahahahahaha..

ni susah hati ni..permohonan perjalanan ke luar negara x approve lagi..Hanjing tul la bos ni x approve2...apa yang dia tggu ntah..dengki la tue...hahahahaha

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin