Monday, June 22, 2009

MANGSA TRAGEDI HUJUNG MINGGU >>>>

MANGSA TRAGEDI HUJUNG MINGGU..

korang ase menda apa nie????..hehehe






ni la henpon aku yang musanah dalam kejadian di hujung minggu..
last week (14 jun 2009)
sedey giler arr henset aku yang baru je cukup
umur setahun jadi camni...
sedey sangat...

nak taw sebab per?x payah la tau k..
oanjang citer..
malas nak citer..
hehehe..

sedey sebab fon ilang tu satu..
satu lagi sedey sebab no kwn2,bf2,gf2 n skandal2 sume pakat ilang
sedey lor...
sedey sangat..


tapi petang tu pegi beli..bkn per,zaman sekarang ni
susah la kalu xde fon...


so dah hepi ckit la ..
tapi kalu ternampak fon ni..tetap sedey balik bila kenang
balik camner dia leh jadi camtu...

5 comments:

  1. ni mesti baleng kat dinding hp ni waaawaa

    ReplyDelete
  2. wuu..sadisnyer tgk keadaan hp ni...mmg kejam azwa nih!

    ReplyDelete
  3. aku tau... apa kes di sebalik kejadian henpon ni..
    mesti kes cemburu + marah nie
    tul tak..??
    geram nye pasai hempon jadik mangsa..

    ReplyDelete
  4. mandai2 je kan korg speku..
    apa2 je lah..
    yang penting biarlah rahsia,,huhuhu

    ReplyDelete

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin