Thursday, July 9, 2009

aKu Tak Tahu.....

aKu Tak Tahu.....
aKu Tak Tahu.....
aKu Tak Tahu.....
aKu Tak Tahu.....

ntah la..tetiba je sume menda ni jadi..
x tau la kenapa,sebab apa.
aku jugak ke yang salah?
aku wat silap ker?
aku tipu dia ker?
aku wat apa dia x bg ker?

nak wat apa ye?
nak mintak maaf ke?
setahu aku,aku x wat salah..
sah la dia x salah kan,kalu dia salah
sure dia dah minta maaf..
xkan aku x wat salah aku nak minta maaf jugak.

memang sebelum ni aku wat salah..
aku pon dah janji dah..dah bersumpah ngan diri aku
x nak dah wat salah yang sama..
baru je aku nak buktikan azam n tekad aku
dah jadi camni..
bagi aku,bila aku nak tinggalkan apa saja yang
aku suka,memang susah n jarang aku buat..
tapi aku buat jugak..bagi aku itu pengorbanan
yang agak besar jugak la bagi aku..

mungkin cara setiap org ataupon dia menilai pengorbanan
pada zahir je kot...
xpe la..paling kurang pon aku tetap jugak
mencuba buat apa yang aku xleh buat tetapi
sepatutnya aku buat.hehe..

kadang2 tu kita nak orang terbuka or telus ngan kita
kita kata kita bersedia tuk nampak apa saja yang dibuka
tetapi hakikatnya kita x cukup sedia n terbuka minda
tuk melihat apa yang dibuka tu..

jadi bila kita rasa kita xleh tuk terbuka,
kenapa kita tetap suruh bukakan...

aku x faham

kenapa sukar tuk kita memahami seseorang tu
walhal kita dah lama kenali org tue..
kita x faham or kita memang xnak faham
or kita memang faham tapi wat faham.

adakah kita faham orang tu sedangkan
siang malam kita dok bergaduh pasal attitude org tue.

sapa yang perlu ubah perangai.
masing2 kita ada ego,ada pendirian,ada pendapat..
aku bukan xnk ubah,tapi xleh nak ubah.
aku cuba..tp tetap camtu jugak

penat la tiap masa nak gaduh..
penat dah pikir..

hmmm aku x taw la nak cakap kat sapa..
sapa pon xde yang faham..aku mana de sgt bespren pon.
blog ni la satu2 nye yang ada..luv u blog..luv u all bloggers..muahhh

love...zwathegreat

3 comments:

  1. alaa tian kat zua..gado ngn si diee ke?

    ReplyDelete
  2. ala...normal la tu...
    rilex2..
    (nasihat klise...hahaha)

    ReplyDelete
  3. ada sebilangan kita mudah di pengaruhi lama mana pun kita kenal some1 tu itu tk bermakna kita kenal dan pasti setiap inci pemikiran nya

    ReplyDelete

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin