Thursday, July 2, 2009

sEDEylaRRRRRR

tadi kan ada cakap yang ngidam nasi ayam tu..
kirim la kat kawan..beriya je depan kita kata ya..
kita pon penuh harapan la berangan nak makan nasi ayam kat pantri..
alih2 katanya x sempat..ada keje lain..
x nak beli cakap je la awal2...
apa nye kawan la..

baru nk pki tenaga ckit..blom lagi nak guna duit diorg..
sedeynyerrrrrr...
rindu kawan2 baik zua...
rindu yana,kak nor,bell n ayie..
diorg ni cakap nak apa sure dapat
cakap je nak makan apa sure diorg tlg beli kan
cakap je nak suh wat apa sure diorg wat...

x dapat sorg pon lagi kawan2 sporting cam korang...
rindu nye....

geramnye bdk2 yang xnk tolong belikan nasi ayam..
xper2..nnt kalu zwa mati x smpt makan nasi ayam
akan zwa jadi hantu kacau korang selagi korang x reti masak nasi ayam..

nasi ayam nye pasal,zwa kecik ati ngan hangpa sumer..xper2..
wat la camni selalu..sedey sangat..
esok nak balik gerik..nak ngadu kat mak zwa..
kawan apa ntah camni..
x pasal2 zwa lapar....

tyme camni ingat kat kawan baik zua..
teringat aie..rindu jer..
dia kalu zwa kata lapar..cepat je tanya nak makan apa..
dia kalu zwa kata dahaga..laju je tanya nak air ke..
kalu zwa kata bosan..laju je dia ajak zwa kuar lepak..

time cam gini igt kat opis lama dulu..ada yana,kak nor..
kalu kata lapar,siap tanya nk mkn per..nak kirim x..
nak singgah mkn x..

teringat jgk kat bell..zwa kata bosan je,laju je dia start moto ajak kuar lumut.
kalu kata lapar..laju je ajak makan tomyam...

kawan lain..hmmmm
dah bgtau dah lapar..tetap wat bodo..
siap kirim lagi..tetap wat bodo..nanti bodo betul2 baru taw..

6 comments:

  1. aloloo sian tol la kat die uwaaaaaaaa..klau dkt ngn riz mg rizz da blikan kat zua nsik aym ..cian kat zwa.uwaa

    ReplyDelete
  2. iisskkkk~~~ sedeynyerrrr....tp lawak gak..adelak nk jd antu nasik ayam..keh keh keh~~ ape2 je la mamat nih...

    ReplyDelete
  3. ala ...siannya..takpo nanti saya belanja ..ape jenis nasi ayam pon leh hahahha~tetibe

    ReplyDelete
  4. memang sabor la nie...huhu
    xpo2..sayo sabar..hehehe..
    tq..

    ReplyDelete

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin