Tuesday, July 7, 2009

WeeKENd Wit zWa The KAmPOng BOy

Arini mood ase best sgt..
ase fresh sangat..
pas balik dari kampung..
pastu mood sume dah stabil balik
Sume dah ok dah..
pasal nasik ayam pon dah setel..

best sangat dapat balik kampung ritu



walaupun memula ase malas sangat
nak balik sebab kena balik sorang..
x best la drive sorang2.sunyi sangat jalan tu...

minggu ni pon adik aku balik ashrama..
so leh la jumpa..
x la bosan sangat..

jumaat malam nak pi pekan sabtu
(nak taw x,pasar sabtu tu sebenarnya ari ahad)
hehehehehe

nak pi beli somtam..
kalu aku balik x pi pekan sabtu..
x sah lah..

kitorg makan kat pasar malam je dinner malam ni


mak aku melepak kat kedai..hehe


bebudak dok minum ayaq nyoq muda


ari ahad tu bangun je tdo mak aku kejut
suh mai kedai brekpes..makan nasi lemak.
yong aku mai ngan anak2 dia n menantu dia..
yong tu kakak mak aku..

tetiba je kuar idea diorang nak ke sempadan..
nak beli belah katanya..
hmmm
kul 11 kami sampai la sana..
kedai pon banyak x bkk lagi..
yang ada hanya abang2 askar n
pakcik2 askar menjaga sempadan..hehehe

so tugasan membeli belah pon bermula la











aku x beli apa sangat pon..mak je beli barang2 tuk kedai..

6 comments:

  1. Hey Zua, are you a member yet in www.bestfoodjunction.com?

    ReplyDelete
  2. wahh kemaenn sopink ahhak suker2!!

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. tuk :
    rizz-shoping tetap walaupon mana2 berada

    4fiq-kg kat grik,perak..taw?x taw mai cni zua bwk blk kg..

    ReplyDelete
  5. gamba atas tu adik azwa ke?? OMG!! Muka U guys sgt serupe....

    ReplyDelete

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin