Wednesday, August 5, 2009

apa kes la nie.....apa nye turrrr

apa kes la nie.....apa nye turrrr
pose2 kena kawad.....





taun ni 31 ogos kita akan sambut lam bulan pose kan..ingat leh la
lepas dari kena kawad perbarisan hari kemerdekaan...

tengok2 memo kuar ...
arghhhhhhhhhhh kena kawad juga...
apa nye turrrrr da depa ni...
pose2 suh kawad jugak.....
hampeh jer

5 comments:

  1. wah...banyak pahala tuh..berkawad dalam bulan posa,uji kesabaran..uji ketahanan tekak dan perut...cadangan : berkawadla di Kg Buah PALA...zua kan kuat...dulu kawad kat Bangkok dengan payung laghi!...hoooiiii!

    ReplyDelete
  2. I noticed you following his blog, En.Azizan4444 dari tinsusu87.blogspot.com. I reckon you interested to know something about him.

    http://www.akubetul.com/2009/08/aku-jadi-mangsa-plagiarism-lagi.html

    ReplyDelete
  3. Bro Zua

    Alamak kesiannya

    kena kawad daolam bulan Posa

    Jangan ada yang pengsan sudahlah...

    Cabaran berkawad di bulan puasa ni memang lebih dari bulan biasa

    Apa pun selamat Berkawad, Selamat Hari Merdeka dan Selamat Berpuasa Bro.

    Nota: Masa sekolah rendah dulu pernah kena kawad dalam bulan puasa. habis berkawad, pergi join budak budak tak puasa... Cikgu tak marah pun he he he he dah namanya pun budak budak... rasanya masa darjah 4 kot... he he he he

    ReplyDelete

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin