Thursday, November 12, 2009

rindu,,,syahdu..membuai di kalbu

ntah nape tetiba ase rindu pada masa lampau
ntah la nape..tapi normal la kan kita rindukan
masa lampau kita kan...

tetiba teringat zaman sekolah dulu
tetiba teringat zaman pra sekolah

best sangat dulu2..
x payah pikir nak bayar kete
x payah pikir nak bayar bil
x payah pikir bila duit nak cukup tuk kawen..

rindu sangat dulu2..
rindu nak main perang2,masak2,pondok2 n so on
rindu nak mandi sungai sambil bogel..(masa tu x sunat lg)haha..

teringing nak cam dulu2..
teringin nak ikut mak pi jalan
teringin nak tidur pelok mak(hehe)

dulu x payah pikul tanggungjawab
dulu x payah nak pikir jaga hati orang
dulu x payah nak pikir masalah keluarga

terasa nak enjoy hidup tanpa fikir masalah berat2 cam dulu2..
terasa nak wat balik semua yang dilakukan dulu2..

tapi sume tu lama dah berlalu..
tapi sume tu dah lepas..
tapi sume dah tinggal kenangan..


kenapa tetiba aku terasa rindu
kenapa tetiba sentimental..huhu
kenapa tetiba syahdu..
kenapa tetiba aku merindui masa lampau ku..adakah kerana aku tak menghargai masa lalu aku atau terlalu indah kah masa lampau ku untuk aku mengenang..

4 comments:

  1. Zua!!
    Hmboi... x suka ke title artiz nok?
    Hehe..
    ZUA kn suka pose yg ala2... ahaha!!

    Well mlm tu nmpk sngt msg2 takot nk tego!
    Hmmm edan mmg x pasti kwn edan lah yg surekn yg tu ZUA! Dia kata dia kenal kwn ZUA yg si baju putih tu! May be baju putih tu bekawan ngn ex-boy friend die IJAM dulu..
    Edan kalu taw ZUA mmg lah dh terpa pastu bg PENAMPO!!! hehehe..
    Coz ZUA kn sengaja x nk tego!!
    Larriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!
    :P

    ReplyDelete
  2. Laaa pae plaq mcm tuh!!
    Edan x mcm tuh lah!
    Laenlah ZUA yg ekkk!! hehehe..

    Well laen kali jumpa kita feluk cium dek2 non naaa!!! :P

    Ohhh!! Smart giller baju puteh tu!
    Ingt kan availabale lgih!!!
    oohh melepas suda!!!
    ahahahaha!!!

    ZUA!! Thanx coz sudi sembang!
    Almaklumlah dah lama kita ADD satu sma laen tp x der nyer nk mesraan g nih!!
    THANX3X!!!!
    :D

    ReplyDelete
  3. bese la ite hrus mju kedepan bukan pndng k blkg g taww

    ReplyDelete
  4. zua!!!!!

    it's me!!! jumpa kat sini..gigih google nih! agagaga!`

    btw, visit my link ya!~

    http://aizulmarcello.tk

    -Aizul Marcello-

    ReplyDelete

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin