Sunday, January 3, 2010

rini last day dah.....

hmm ada kwn2 taw yg zua ke kota singa tuk 3 ari 2 malam
stat smpi cni 1 jan 2010..so jap lg paslunch nk gerak blk ke shah alam dah..
banyak sgt yg menarik di sini..
dari cara org sg,bangunan,panorama n mcm2la..
ase xrugi la jengok..

skrg ni sedikit hiba la ase sbb dah nak tinggalkn kotasinga ni..
pas ni yg ada hanya kenangan..pastinya impian akan dipasang tuk cuba kembalike sini lagi.
rasa rindu pada tanah air pastinya ada,tambah2 ketika kesulitan mencari kedai makan..
missing road side stall in malaysia..muahhhhh

sepanjang 3 hari bersama 3 kawan lain..pastinya segala kepanatan dikongsi hampir semua bersama..tawa,suka,cuak,penat n pastinya bau badan berpeluhmasing2 yang akan dirindui sbg seorang sahabat..

tatkala kaki lenguh sbb 5 6 jam berjalan serta berlari..muka masam mencuka ofkos la kan dapat dilihat tatkala ada tersalah or tersasul..tp x lama..thanks god..alhamdulillah...

baru kita dapt kenali bagaimana kawan2 kita,bagaimana sahabat kita..kadang2 hati terdetik,aku bersyukur kerana aku terpilihkawan yang betul tuk aku jadikan sahabat..

ok part sentimental abis sudah...hehe..

p/s : ni mini posti ng..nnt nyusulokposting panjanglebar..muahhhh darikota singa...

1 comment:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin