Wednesday, July 28, 2010

~rabu sudah ~ [rindu bertandang lagi]

hmm rabu dah pon..
esok khamis..
lusa jumaat..
yeyyy balik kampung..hehe..
hmm x tertahan asenye rindu kan kampung
of cos rindu my mak n abah..
pst2..padahal zua lebih rindukan laksa mak zua..

slalu zua paling lama pun sebulan,
ni lam sejarah nie,
kat 2 bulan baru nak balik kampung ni..
huhuhu

ase rindu membuak2 dah nie..huhu



3 comments:

  1. tetiba teringin nak makan laksa gakkk....

    ReplyDelete
  2. jangan salahkan laksa itu.....salahkan anak nya yang tak balik 2 bulan....

    ps : mcm abg, dah x ada baru terasa,kenapa tak balik tiap minggu....too late!

    Selamat meninjau kembali Blog anda yang diumpamakan seperti gua!

    ReplyDelete
  3. hayok abg im carot zua nye blog cam gua..hukhuk..ala bz ckit..

    hmm kan kan kan abg im.slalu kita lebih hargai bila xde..tp bkn xnk blk ada je hal..tp ckp fon selang 2 hari..leh la ubati ckit ketidakbalikan tu kan..hehehe..

    to en fad:kalu nk merasa laksa..sila le bertandang ke kampung hamba..ckp je pembaca zua the great blogspot..mak i bg mkn free je laksa tu..hehehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin